پارسیان تکنیک 81 روز پیش
بازدید 18 بدون دیدگاه

۵ مورد از مهم‌ترین امکانات ردیاب خودرو

۵ مورد از مهم‌ترین امکانات ردیاب خودرو

در دنیای پر از دغدغه امروز که امنیت اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، ردیاب جی پی اس خودرو به یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین ابزارها تبدیل شده است؛ این ابزار کاربردی به ما این امکان را می‌دهد تا به طور دقیق به موقعیت جغرافیایی و وضعیت خودرویمان دسترسی داشته باشیم. اما انتظارات ما از ویژگی‌های ردیاب خودرو، تنها به موقعیت‌یابی خودروها ختم نمی‌شود. یک ردیاب حرفه‌ای باید توانایی پاسخ‌گویی به نیازها و ترجیحات متنوع مشتریان را داشته باشد و با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز، دغدغه‌های آن‌ها را برطرف کند.

۵ مورد از مهم‌ترین امکانات ردیاب خودرو

مهم‌ترین مزایا و امکانات ردیاب خودرو

شاید در نگاه اول این سوال پیش آید که استفاده از دزدگیر بهترین و مناسب‌ترین فعالیتی است که می‌توان برای محافظت از خودرو انجام داد. اما پیش از ورود به مطلب این موارد را در ذهن خود مرور کنید:

  • آیا دزدگیر، در صورت سرقت احتمالی خودرو، مکان آن‌را به شما نشان می‌دهد؟
  • آیا دزدگیر ماشین‌تان قابلیت فراهم آوردن حداکثر ایمنی برای جلوگیری از سرقت را دارد یا فقط دستگاهی برای هشدار است؟
  • آیا قابلیت ردیابی خودرو در هر لحظه از طریق دزدگیر برای شما فراهم است؟
  • آیا دزدگیر نقشی در کاهش هزینه‌های جانبی استفاده از خودرو دارد؟

اگر این سوالات شما را به فکر فرو برده است، کافی است با پنج مورد از مهم‌ترین امکانات ردیاب خودرو به عنوان جایگزین و رقیب دزدگیر توجه کنید.

مهم‌ترین امکانات ردیاب خودرو

۱. افزایش امنیت خودرو

مزیت اولی که ردیاب خودرو در اختیارتان قرار می‌دهد، فراهم آوردن ایمنی بهتر برای یکی از مهم‌ترین دارایی‌ها و سرمایه هر فرد یعنی خودرو است. با قابلیت ردیابی وسیله نقلیه، مالک خودرو می‌تواند اطمینان حاصل پیدا کند که وسیله نقلیه وی همیشه در بالاترین سطح ایمنی است. این موضوع به‌خصوص در مناطق و محله‌های جرم‌خیز بسیار مفید است. هنگامی‌که خودروی فرد، بدون مجوز جابجا می‌شود یا شخصی سعی می‌کند، وارد آن شود، ردیاب با اعلام هشدار لازم به فرد از طریق وسایلی مانند تلفن همراه، او را در اقدام به موقع آگاه می‌کند. از طرفی در صورت هر نوع سرقت احتمالی، ارائه اطلاعات مکانی خودرو، بازیابی آن‌را برای پلیس تسهیل می‌کند.

۲. ایجاد آرامش خاطر برای مالک خورو

در دنیای پر از استرس امروز، هیچ چیزی به‌جز آرامش خیال نمی‌تواند لذت بخش باشد. هر فردی به‌دنبال استفاده از بهترین روش‌ها برای محافظت از خودروی خود است، وسیله‌ای که هر آسیبی به آن ضرر و زیانی بسیار و چه بسا حتی جبران ناپذیر می‌تواند داشته باشد. اما تصور کنید شما با خیال آسوده، بعد از پارک خودروی خود و با اطمینان به ردیاب خودرو، هر لحظه مکان آن‌را مورد بررسی قرار می‌دهید و اطلاع کامل از ایمنی آن دارید. این موضوع با فراهم آوردن حداکثر ایمنی برای سرمایه فرد، افکار و ذهن را به سمت فعالیت‌های مفید و اولویت‌دار دیگر هدایت می‌کند.

۳. ردیاب باعث کاهش هزینه‌های جانبی استفاده از خودرو

مهم‌ترین امکانات ردیاب خودرو

اما در کنار موارد اشاره شده، شاید یکی از جذاب‌ترین امکانات ردیاب خودرو را بتوان در کاهش هزینه‌های جانبی، که کمتر دیده می‌شود، خلاصه کرد. با استفاده از ردیاب، فرد می‌تواند نظارت کاملی بر رفتارهای پر ریسک خود مانند سرعت غیر مجاز یا ترمزهای ناگهانی داشته باشد. در صورت بروز چنین حالت‌هایی، ردیاب با اعلام هشدار لازم، راننده را مطلع می‌کند. این نوع آگاهی بخشی زمینه کاهش بسیاری از خسارات ناشی از تصادف و حتی کاهش مصرف سوخت را به‌دنبال دارد.

از طرفی بسیاری از ردیاب‌های پیشرفته خودرو، میزان مصرف سوخت بر حسب مسافت را در اختیار مالک قرار می‌دهند. این موضوع امکان ردیابی دقیق مشکلات را نیز فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال در صورتی‌که فرد پیش از این بدون هیچ رفتار پر ریسکی مسافت مشخصی را با میزان معینی سوخت طی می‌کرده است، هر نوع افزایش ناگهانی مصرف آن می‌تواند نشان از نیاز به تعمیرات قطعه‌ای در خودرو باشد. شناسایی این موارد تاثیر مهمی در کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر خواهد بود.

۴.کاهش حق بیمه خودرو

یکی دیگر از امکانات ردیاب خودرو، تاثیر در حق بیمه و کاهش آن است. بسیاری از شرکت‌های بیمه در صورت استفاده از وسائل ایمنی مانند ردیاب، تخفیف‌هایی را برای این منظور در نظر می‌گیرند. زیرا استفاده از این تجهیزات می‌تواند با افزایش محافظت از خودرو، احتمال سرقت را کاهش دهد.

۵. امکان نظارت بر جوانان استفاده کننده از خودرو

بسیاری از خانواده‌ها از خودروهای خود به شکل اشتراکی استفاده می‌کنند. این موضوع به‌خصوص در مورد جوانانی که تازه گواهینامه گرفته‌اند بسیار چالش‌برانگیز است. زیرا دنیای جوانی و هیجان برای تجربه‌های جدید، قابل جلوگیری نیست. از طرفی هزینه‌کرد برای خرید خودرویی مجزا هم در این سن ممکن است منطقی یا امکان‌پذیر نباشد. استفاده از ردیاب بر روی خودرو در این حالت راهکاری است که از طریق آن می‌توان نظارت کامل بر موقعیت مکانی خودرو از راه دور، در صورت استفاده جوانان در خانواده را فراهم کرد.

بیشتر بدانید …. 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه