پارسیان تکنیک دیروز
بازدید 2 بدون دیدگاه

ردیاب دانش‌آموزی چیست؟(0-100)

ردیاب دانش‌آموزی چیست؟

ردیاب دانش‌آموزی یا ردیاب کودک وسیله‌ای است بسیار کوچک برای مشاهده موقعیت مکانی آنلاین و نظارت دورادور والدین بر فرزندان.

درواقع با خرید یک ردیاب کوچک برای فرزندان، دیگر نگرانی برای والدین از بابت دیر رسیدن به خانه و یا ترس از ایجاد مشکل برای فرزندان وجود نخواهد داشت.

تامین امنیت کودکان با ردیاب دانش آموزی

آتنا اصلانی

در سال‌های اخیر بارها شاهد اخبار تلخ از حوادثی نظیر کودک ربایی برای کودکان معصوم در مسیر خانه و یا مدرسه رخ‌داده است بوده‌ایم، اتفاقاتی نظیر آنچه برای  آتنا اصلانی‌ها، رخ داد و نه‌فقط یک خانواده بلکه قشر وسیعی از جامعه را به کام تلخی و اندوه کشاند.

درک چرایی و ریشه‌یابی آنچه زمینه‌ساز وقوع چنین اتفاقاتی در جامعه است از حیطه تخصص ما خارج است و ما تنها به راهکاری جهت جلوگیری و کاهش وقوع چنین اتفاقاتی در این مقاله بسنده می‌کنیم.

امروزه هم پدرها و هم مادرها هر دو اغلب شاغل هستند و پیگیری این مسائل به‌صورت سنتی بسیار زمان‌بر است اما موضوع امنیت و حفاظت از کودکان و فرزندان آن‌قدر حائز اهمیت است که مستلزم این است که پدران و مادران بیش‌ازپیش به این موضوع، حوادث و حاشیه‌های سهل‌انگاری در ارتباط با آن بهای بیشتری بدهند.

نقش ردیاب دانش‌آموزی در حفظ امنیت و نظارت بر فرزندان

مسیر رفت‌وبرگشت فرزندان از منزل تا مدرسه اغلب مواقع بزرگ‌ترین چالش والدین است. کمی که دیر به منزل برسند دل‌نگرانی‌های مادرانه اولین اتفاقی است که می‌افتد و پس از آن با هر ساعت دیر کردن این دل‌نگرانی‌ها بیشتر و بیشتر شده و به کل اعضای خانواده نیز منتقل می‌شود.

حال زمانی را تصور کنید که برای والدین این امکان فراهم شود که از جزئیات مسیر رفت‌وآمد فرزندان خود با زمان دقیق حضور در هر مکان و مسیر مطلع بوده و علاوه بر این بتوانند مکان‌هایی که علاقه‌ای به حضور فرزندانشان در آن‌ها را ندارند مشخص کرده و به محض ورود و خروج فرزندانشان به این مکان‌ها از آن‌ها مطلع گردند.

اگرچه تا چند سال پیش حتی داشتن چنین تصوری برای والدین عملاً غیرممکن بود اما امروزه به لطف فنّاوری‌های جدید و راه‌کارهایی که این فنّاوری‌ها پیش پای بشر قرار داده‌اند نه‌تنها چنین تصوری غیرممکن نبوده بلکه به‌راحتی در دسترس همه والدین نیز می‌تواند قرار بگیرد و این راهکار فنّاوری چیزی نیست جز ردیاب دانش‌آموزی.

ردیاب دانش‌آموزی یکی از دستگاه‌هایی است که می‌توان از آن برای جلوگیری از وقوع وقایع تلخ و رخدادهایی که برای فرزندان در خارج از خانه و در محیط‌های به دور از والدین اتفاق می‌افتد، استفاده کرد.

ردیاب دانش آموزی

ردیاب دانش آموزی

مزایای استفاده از ردیاب دانش آموزی

جالب است بدانید، ردیاب دانش آموزی بسیار سبک و کوچک است، به راحتی در فضا های مختلف یا لباس های کودکان جا سازی می شود؛ بنابراین، برای خانواده هایی که بچه های مدرسه ای دارند، بسیار مفید می باشد؛ زیرا به راحتی می توانند فرزندان خود را در هر نقطه از جهان، فقط با یک گوشی، ردیابی و نظارت کنند. در بخش زیر، به مزایای این محصول پرکاربرد اشاره خواهیم کرد.

1. تعیین محدوده جغرافیایی

بسیاری از پدر و مادر ها از رفتن فرزندان خود به مکان های خاص اعتراض دارند یا محیط های خاصی را برای فرزندان خود ایمن می دانند. این والدین می توانند با روشن کردن گزینه Safe Zone از تنظیمات دستگاه، نوعی حصار الکترونیکی را در اطراف مسیر رفت و آمد فرزندان خود نصب کنند. به محض خروج فرزندشان از این منطقه به والدین هشدار داده می شود. به عنوان مثال: یک منطقه امن تایید شده می تواند به عنوان مرز مدرسه تعیین شود تا به والدین در هنگام خروج دانش آموز از مدرسه اطلاع دهد.

2. موقعیت لحظه ای دانش آموز

ردیاب دانش‌آموزی

ردیاب دانش‌آموزی

داشتن یک ردیاب به والدین گرامی امکان می دهد موقعیت لحظه ای دانش آموزان خود را به صورت زنده روی نقشه ببینند. این دستگاه می تواند اطلاعات موقعیت مکانی دانش آموزان را به موبایل هوشمند والدین ارسال کند. سپس والدین می توانند برای دیدن مکان فرزندشان، برنامه ردیابی را دانلود و در گوشی خود نصب کنند. علاوه بر این، این دستگاه به والدین اجازه می دهد به تاریخچه مسیرهای سفر دسترسی داشته باشند. در واقع، ردیاب این قابلیت را دارد که مسیر طی شده توسط کاربر را برای مدت طولانی روی سرور ذخیره کند تا هر زمان که والدین به این تاریخچه مسیر نیاز داشتند، گزارش های دقیق تری دریافت کنند.

3.هزینه کم، ارزش بالا

همان طور که مطلع هستید، ردیاب ها جزو سیستم های امنیتی هستند و قیمت آن ها در سرتاسر جهان، بسیار بالا می باشد. این در حالی است که ردیاب های دانش آموزی برای اکثر افراد جامعه، مقرون به صرفه است. علاوه بر این، خرید این دستگاه با توجه به امکانات گسترده و پیشرفته ای که دارد، بسیار ارزان می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه