پارسیان تکنیک 76 روز پیش
بازدید 16 بدون دیدگاه

ردیاب آهنربایی چیست(0 تا 100) ؟

ردیاب آهنربایی چیست(0 تا 100) ؟

ردیاب خودرو آهنربایی، نوعی از دستگاه‌های ردیابی هوشمند هستند که نیازی به سیم‌کشی ندارند و کاملاً قابل‌حمل هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که با خرید ردیاب آهنربایی خودرو، بدون نیاز به نصب، آن را در هر جایی از ماشین مخفی کنید یا به اجسام فلزی ماشین وصل کنید.

 

ردیاب آهنربایی چیست ؟

ردیاب آهنربایی چیست ؟

چرا انقدر ردیاب خودرو برای ماشین پر اهمیت است؟

شاید از دوست یا آشنا شنیده باشید که با وجود بستن قفل فرمان یا قفل پدال و حتی نصب دزدگیر، خودروی آن ها به سرقت رفته باشد؟ دلیل آن این است که این وسایل جانبی تنها باعث ایجاد تاخیر در زمان سرقت می شود ولی مانعی برای جلوگیری از سرقت ماشین محسوب نمی شود. پس در هر صورت امکان سرقت خودرو هست و بهتر است که در این زمان با نصب ردیاب خودرو از موقعیت خودروی خود مطلع شوید.

ردیاب آهنربایی چیست(0 تا 100) ؟

چرا ردیاب آهنربایی خودرو جزو پرفروش ترین ردیاب خودرو در جهان است؟

دستگاه های ردیاب خودرو قابل نصب نیاز به یک نصاب برای انجام سیم کشی ردیاب و وصل کردن آن به باتری ماشین دارند. پس اگر باتری ماشین برداشته شود یا به هر صورت برق خودرو از کار بیافتد مسلماً ردیاب هم از کار خواهد افتاد. در صورتی که ردیاب خودرو آهنربایی به دلیل وجود باتری داخلی بدون نیاز به برق باتری ماشین کار می کند و تا مدت زمان تعیین شده شارژ را نگه می دارد. به همین دلیل بهترین ردیاب خودرو در جهان شناخته شده و روز به روز تقاضای خرید این دستگاه در جهان بیشتر است.

ردیاب آهنربایی چیست(0 تا 100) ؟

مزایای استفاده از دستگاه ردیاب آهنربایی

  1. کاملاً قابل حمل است و می توانید آن را داخل ماشین، کوله پشتی، چمدان و حتی کشتی جاسازی کنید.
  2. بهترین وسیله برای ردیابی آنلاین ماشین و محموله های باری
  3. دارای باتری داخلی است و قابلیت نگهداری شارژ را در مدت زمانی دارد و پس از اتمام شارژ می تونید مجدداً ردیاب را شارژ کنید.
  4. به دلیل وجود آنتن داخلی میزان دقت ردیابی آن بالاست.
  5. قدرت آهنربایی بالای دستگاه باعث می شود که اگر آن را زیر ماشین قرار دهید حتی با تکان خوردن و افتادن ماشین در دست اندازها، ردیاب تکان نخورد.

ردیاب آهنربایی خودرو با نصب آسان

ردیاب های آهنربایی با کمک آهنربایی که در بدنه آن وجود دارد به هر بخشی از خودرو که بخش فلزی داشته باشد و دارای سطحی صاف باشد، می چسبد. جهت اتصال این ردیاب پیشنهاد می شود در جایی نصب شود که رو به روی چشم نبوده و کسی به راحتی نتواند آن را پیدا کنند. به طور مثال بخش هایی مانند زیر سپر جلویی خودرو، پشت گلگیر، زیر صندلی ها و یا زیر خودرو می تواند چسبیده شوند.
اهمیت ردیاب

ردیاب آهنربایی چیست(0 تا 100) ؟

 

ویژگی‌های بهترین ردیاب خودرو آهنربایی

ردیاب‌های آهنربایی به‌عنوان یکی از پرکاربردترین و موثرترین وسایل ردیابی در بازار شناخته می‌شوند. اما چه ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی یک ردیاب آهنربایی را به بهترین انتخاب تبدیل می‌کنند؟ هنگامی که تصمیم به خرید GPS آهنربایی می‌گیرید، حتماً ویژگی‌های زیر را بررسی کنید تا بتوانید یک ردیاب مغناطیسی خوب و باکیفیت برای ماشین خود را خریداری نمایید:

1.       عمر باتری طولانی

ویژگی مهمی که باید در زمان خرید ردیاب خودرو آهنربایی به آن توجه کنید، طول عمر باتری است. هر چه طول عمر باتری بالاتر باشد، کیفیت باتری و کارایی ردیاب افزایش می‌یابد و نیاز به شارژ مداوم نیست.

2.       امکان کار با تمام اپراتورهای همراه

انتخاب ردیاب آهنربایی که قابلیت کار با تمام اپراتورهای همراه را دارد، اطمینان از پوشش وسیع شبکه و ردیابی دقیق‌تر و مطمئن‌تر را به شما می‌دهد.

3.       مقاومت در برابر گرما و داغی

یک ردیاب مغناطیسی با مقاومت بالا در برابر گرما و داغی، به‌خصوص در فصل تابستان، عملکرد بهتری خواهد داشت و در نوسانات دمایی زیاد دچار آسیب نخواهد شد.

ردیاب آهنربایی چیست(0 تا 100) ؟

4.       گارانتی و خدمات پس از فروش

انتخاب ردیاب آهنربایی خوب و باکیفیت که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای است، اطمینان از کیفیت و عملکرد بهتر ردیاب را به شما می‌دهد. این نوع ردیاب‌ها به‌دلیل حساسیت موضوع ردیابی، نباید با مشکل مواجه شوند و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. ردیاب‌های آهنربایی وایزر دارای گارانتی و پشتیانی 24 ساعته در 7 روز هفته هستند.

5.       هشدار سرعت غیرمجاز

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا محدوده‌ای از سرعت را برای خودرو تعریف کنید. در صورتی که خودرو با سرعت بیشتر از محدوده‌ تعیین‌شده حرکت کند، ردیاب آهنربایی هشداری را ارسال می‌کند که می‌توانید از راه دور خودروی در حال حرکت را خاموش کنید.

6.       هشدار عبور از محدوده جغرافیایی تعریف‌شده

با این قابلیت، شما می‌توانید یک محدوده جغرافیایی خاص را برای خودرو تعریف کنید. در صورتی که خودرو از این محدوده عبور کند، ردیاب آهنربایی هشداری را به صاحب خودرو ارسال می‌کند. این ویژگی می‌تواند در زمان سرقت بسیار مفید باشد.

با توجه به ویژگی‌های ذکر‌شده، حالا شما می‌توانید با اطمینان بهترین ردیاب آهنربایی را برای وسیله نقلیه‌تان انتخاب کنید و از امنیت و کنترل بیشتری برخوردار شوید. توصیه می‌شود قبل از خرید ردیاب بی‌سیم، انواع و مدل‌های مختلف ردیاب‌های آهنربایی را مقایسه و با خرید از محصولات معتبر و معتقد به کیفیت، از تجربه بهتری در استفاده از ردیاب آهنربایی لذت ببرید.

بیشتر بدانید….

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه