پارسیان تکنیک 154 روز پیش
بازدید 32 1 دیدگاه

دزدگیر منزل چی بخرم؟

دزدگیر منزل چی بخرم؟

دزدگیر منزل یکی از ابزارهای امنیتی است که به شما کمک می‌کند از حملات و دستبرد های ناخواسته به خانه‌تان جلوگیری کنید. انواع مختلفی از دزدگیرهای منزل در بازار موجود است که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی را دارند. قبل از خرید این محصول، باید نیازهای خانه و نوع امنیتی که می‌خواهید برای خانه‌تان داشته باشید را در نظر بگیرید. این شامل مواردی مانند تعداد درب‌ها و پنجره‌ها، حجم و مساحت خانه و نیاز به ویژگی‌های خاص مانند دوربین مداربسته و سیستم اعلام سرقت است. پس از بررسی نیازها، می‌توانید بهترین دزدگیری را برای خانه خود انتخاب کنید.

دزدگیر GMK

دزدگیر اماکن به سه دسته تقسیم می شود:

دزدگیر ساده:این دزدگیر ها فقط از طریق صدای آژیر هشدار می دهند و فرد را مطلع می سازند.قیمت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های دیگر ارزان و در دسته دزدگیر اماکن ارزان دسته بندی می باشد.این دستگاه ها از لحاظ امنیتی نیز پایین تر می باشد و بدون تلفن کننده هستند.اگر دچار محدودیت قیمتی نیستید این دسته از دزدگیر ها برای کسانی که به دنبال افزایش امنیت هستند،توصیه نمی شود.

 دزدگیر خانه با تلفن ثابت یا خط شهری : در این نوع پنل از دزدگیر علاوه بر ایجاد صدای آژیر در پی سرقت از تلفن منزل شما به تعدادی از مخاطبین که شما در دفترچه تلفن پنل دزدگیر ذخیره کردید تماس ایجاد می‌شود و آنها را از وقوع سرقت مطلع می سازد. بودن این آپشن در این دزدگیر خالی از لطف نیست اما خیلی هم قابل هم قابل اعتماد نمی باشد، زیرا با قطع کردن خطوط تلفن توسط سارقین آپشن از کار می‌افتد و چندان کمکی به اطلاع رسانی نمی‌کند.

سیمکارتی:این نوع دزدگیر ها دارای قابلیت های بسیاری می باشند و قیمت دزدگیر های سیمکارتی نسبت به دزدگیر های گفته شده قبلی دارای قیمت بالاتری می باشند،زیرا دزدگیر های سیمکارتی به راحتی قابل از کار انداختن نمی باشند و قابل حک کردن نیستند و دارای امنیت بسیار بالایی می باشد.این نوع دزدگیر ها دارای قابلیت هایی نظیر،گزارش دادن اتفاقات از طریق پیامک،فعال و غیر فعال کردن دستگاه از راه دور،تنظیمات دزدگیر از طریق نرم افزار بر روی گوشی همراه و… می باشد.

در اینجا به نکات مهم در خرید دزدگیر اماکن که برای منزل خود باید توجه داشته باشید توجه میکنیم.

۱. واکنش سریع به اتفاقات

 زمانی که اتفاقی در منزل یا محل کار شما می‌افتد، دزدگیر وظیفه دارد با شما تماس بگیرد و شمارا از خطر پیش‌آمده باخبر سازد. درنتیجه باید در کم‌ترین زمان از آن باخبر شوید.

۲. تشخیص درست

دزدگیر ی بخرید که بدون دلیل آژیر نزدند . اصطلاحا خطا نداشته باشد.

۳.تامین و نگهداری دزدگیر

 تامین و نگهداری دزدگیرها از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا در صورت عدم تامین و نگهداری صحیح این دستگاه‌ها، عملکرد آن‌ها به خوبی انجام نمی‌شود و احتمال بروز خطرات امنیتی بالا می‌رود. برای تامین و نگهداری دزدگیرها، باید به طور دوره‌ای آن‌ها را بررسی کرده و از صحت و سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کرد.

۴. جابجایی راحت دزدگیر

۵. نصب ساده

۶.امکانات دزدگیر منزل و قیمت

 

به طور کلی در این مقاله سعی کردیم که اطلاعاتی را در مورد دزدگیر منازل، أنواع دزدگیر ها و پیشرفته ترین دزدگیرها در اختیار مخاطبین محترم خود قرار دهیم. ممکن است برای بعضی افراد قابلیت های دیگر نظیر فارسی بودن اپلیکیشن دزدگیرمهم باشد. قبل از تهیه دزدگیر مورد نظر خود حتما تمامی جوانب را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید نمایید. 

یکی از دزدگیرهای موجود در این مجموعه دزدگیر GMK است، که یکی از نوآورانه‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های دزدگیری است که در بازار موجود است. این سیستم دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای است که قادر است به طور هوشمندانه خطرات ناشی از سرقت و تهدیدات امنیتی را شناسایی کند و اقدامات لازم را جهت جلوگیری از وقوع آن‌ها انجام دهد.  با این ویژگی‌ها، دزدگیر GMK به عنوان یک گزینه امن و موثر در حفاظت از خانه‌ها، دفاتر کار و سایر مکان‌های زندگی و کار افراد استفاده می‌شود.

 دانلود نرم افزار دزدگیر GMK

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه