پارسیان تکنیک 3 روز پیش
بازدید 3 بدون دیدگاه

دزدگیر خوب چه ویژگی هایی دارد؟ (0-100)

ویژگی دزدگیر اماکن خوب

دزدگیر اماکنی خوب بوده که قابلیت اتصال به باطری پیشتیبان را داشته باشد، یعنی در واقع باتری مانند یک منبع تغذیه یا یک ups عمل کند. در زمان قطعی برق بتواند بدون وقفه به کار خود ادامه دهد.

 

دارای بودن قابلیت کنترل از راه دور

از مهم ترین ویژگی یک دزدگیر خوب می توان به سیستم کنترل از راه دور اشاره کرد، این مدل سیستم قابلیت این را دارند که در صورت وقوع خطراتی با استفاده از تماس، ارسال پیامک و خواندن متن هشدار صاحب دستگاه را از خطر پیش آمده آگاه می سازد. و زمانی که کاربر در خانه حضور ندارد می تواند با ارسال پیامک از طریق سیم کارت به شماره های ذخیره شده، صاحب دستگاه می تواند هرچه سریع تر دست به کار شود و مراکز پلیس را آگاه سازد.

 

بی سیم بودن سیستم حفاظتی

از دیگر ویژگی های خوب دزدگیر سیستم حفاظتی می توان به بی سیم بودن حسگر های دزدگیر اشاره کرد. اکثریت افراد سیستم دزدگیر بی سیم را ترجیح می دهند به دلیل اینکه نصابان می توانند در هر مکانی دزدگیر را نصب کنند. البته از سوی دیگر دزدگیر بی سیم دارای قابلیت جابه جایی هستند، یعنی کاربر برای نقل مکان، دیگر نیاز به جمع کردن کابل و سیم دزدگیر اماکن ندارد همچنین سارق نمی تواند با قطع کابل برق سیستم حفاظتی، را از کار بیاندازد.

دارا بودن باتری پشتیبان

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب دزدگیر منزل دارا بودن باتری پشتیبان در پنل مرکزی و حسگر های حرکتی بوده. کارایی باتری پشتیبان به این صورت بوده در زمان قطعی برق می تواند، به فعالیت خود بدون وقفه ادامه دهد. باتری دزدگیر دارای طول عمر مفیدی می باشد اما بهتر است هر چند وقت یکبار، شارژ باتری پشتیبان را چک فرمایید تا اگر متوجه تموم شدن طول عمر باتری شدید در سریع تر زمان باتری را  تعویض نمایید.

دزدگیر

 

سیستم تلفن کننده

بیشتر دزدگیر های امروزی، دارای سیستم تلفن کننده می باشند و کم پیش میاید که پنل دزدگیر اماکن از سیستم تلفن کننده برخودار نباشند. در حال حاظر سیستم هایی که از سیستم تلفن کننده برخودار می باشند از محبوبیت بیشتری بین افراد برخودار هستند. در کل می توان اشاره کرد سیستم تلفن کننده دزدگیر از دو مدل خط ثابت و سیم کارتی تولید شده. اما  مدل سیم کارتی طرف دار بیشتری دارند به دلیل اینکه با ارسال پیامک می تواند کاربران را از خطر آگاه سازد.

 

قابلیت هشدار به صورت صوتی، پیامکی و نوری

دزدگیر منزل باید قابلیت هشدار به صورت صوتی، پیامکی و نوری را به همراه خود داشته باشد. یعنی در صورت تشخیص سرقت یا خطر به غیر از صدای زنگ هشدار، چراغ آلارم روی پنل دزدگیر به رنگ قرمز روشن می شود؛ سپس با تماس و sms به شماره های مورد نظر،  کاربران را از خطر به وجود آمده آگاه می سازد. دزدگیر امنیتی فایروال یکی از پیشرفته ترین و معتبر ترین برند سیستم امنیتی در بازار ایران است که با استفاده از تکنولوژی های نوین و امنیتی بالا، حافظت کاملی را برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

 

قابلیت اضافه کردن لوازم خانگی و سنسورها:

دزدگیر امنیتی باید قابلیت اضافه کردن سنسورها و لوزام خانگی را به همراه خود داشته باشد؛ یعنی بتواند حسگر دود، حسگر مگنت، سنسور حرکتی، شوک سنسور یا دوربین مداربسته و … را به سیستم خود اضافه کند.

 

 قابلیت تغییر و تنظیم کردن

یک دزدگیر اماکن خوب باید دارای استاندارد های معتبر همچنین گارانتی چند ساله، اپلیکیشن آسان به همراه خود داشته باشد تا صاحب دستگاه بتواند در صورت تشخیص تنظیمات سیستم امنیتی را تغییر و تنظیم کند.

 

مقاوم در برابر اختلالات:

سیستم دزدگیر امنیتی باید در برابر اختلالت به وجود آمده مانند: حملات هکرها، نیوزهای به وجود آمده و …. بسیار مقاوم باشد.

 

سازگاری داشتن با تکنولوژی هوشمند:

یک دزدگیر خوب باید از ویژگی برخودار باشد که به راحتی بتواند دسترسی و قابلیت هوشمند سازی خانه را به صاحب دستگاه بدهد؛ تا افراد بتوانند با استفاده از دزدگیر، امنیت خانواده و اموالشان را تضمین کنند و با قابلیت استفاده از تکنولوژی هوشمند دزدگیر، به بروز ترین حالت ادامه حیات دهند.

 

از امکانات اضافی برخودار باشد:

یک سیستم امنیتی خوب باید از امکانات اضافی برخودار باشد، منظور از امکانات اضافی یعنی، اتصال به سیستم های امنیتی دیگر یا با متصل شدن به اکسسوری های مختلف امنیت محل کار و زندگی را بسیار افزایش دهد.

خدمات پس از فروش:

دزدگیر منزل باید از ویژگی مانند ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخودار باشد؛ زیرا برخی از موارد پیش می آید که بعد گذشت چند مدت، سیستم امنیتی به علت موارد های طبیعی به مشکل بربخورند و دارندگان دزدگیر بتوانند با استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی چند ساله مشکل سیستم امنیتی خود را حل کنند.

 

سرعت عمل بسیار بالا در هنگام پخش آژیر یا برقراری ارتباط:

یکی دیگر از ویژگی های خوب دزدگیر با کیفیت، می توان به سرعت بسیار بالا و عملکرد عالی همچنین واکنش سریع سیستم نسبت به وقایع مانند: ورود غیر مجاز افراد و … اشاره کرد؛ یعنی سیستم امنیتی بلافاصله بعد از تشخیص خطر، توسط حسگرها، با به صدار در آوردن آژیر هشدار، همچنین تماس و ارسال پیامک به شماره های ذخیره شده، صاحب دستگاه را با خبر سازد؛ و باعث فرار سارق شود.

شناخت نحوه شارژ باتری دزدگیر اماکن
مشاهده

قیمت متناسب:

قیمت دزدگیر اماکن با توجه به فاکتورهای متعددی مانند: شرکت سازنده، برند، قابلیت ها، لوزام های جانبی، میزان گارانتی، نوع نصب باسیم و بی سیم و … که کاربران خریداری می کنند بستگی دارد.

با این حال قیمت دزدگیر با کیفیت باید متناسب، زیرا افراد بتوانند برای جلوگیری از سرقت اموال و آسایش خانواده سیستم امنیتی خریداری کنند.

تشخیص صحیح:

از دیگر ویژگی خوب سیستم امنیتی می توان به تشخیص صحیح و عملکرد درست دزدگیر اشاره کرد. زیرا دزدگیر بی دلیل و بی جهت شروع به آژیر کشیدن نمی کند؛ و اگر کاربر با آژیر هشدار بی مورد مواجه شد باید از یک نصاب ماهر کمک بگیرد؛ به دلیل اینکه سیستم دزدگیر دارای مشکل فنی می باشد. اگر به این موضوع رسیدگی نشود باعث آزار و اذیت همسایگان می شود.

بیشتر بدانید …..

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه